Tisztelt Partnereink!
Köszönjük, hogy a járványhelyzet ideje alatt, és azt követően a MAB ügyfélfogadását is érintő változásokban együttműködtek. A megváltozott konzultációs keretek, az online tér lehetőséget adott arra, hogy hatékonyan továbbra is rendelkezésükre álljunk.
A jövőben a személyes és online ügyintézési és konzultációs kereteket egyidejűleg szeretnénk fenntartani.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. július 15-től az irodaházban, a MAB helyiségét is érintő átalakítások miatt a MAB Titkárságán az ügyintézés szünetel, mivel nem tudunk papíralapú átvételt, iktatást bonyolítani. Elektronikusan 2020. július 20-ig tudjuk befogadni a dokumentumokat.
A felújítási munkálatokat és a szabadság időszakát követően 2020. augusztus 24-től folytatódik az ügyintézés és előre egyeztetett időpontban a személyes ügyfélfogadás, figyelemmel az adott időszakban érvénybe lépő járványügyi intézkedésekre, előírásokra.
Kérjük, hogy megkeresésekkel és ügyintézéssel kapcsolatban továbbra is a titkarsag@mab.hu e-mail címen forduljanak hozzánk!
Budapest, 2020. július 16.